Wednesday 9 November 2011

Skithuset I Lamhult...

Varit lite dålig på att recensera på sistone känner jag och ber om ursäkt för det men här kommer ytterligare en toalett i Göteborgsområdet. Denna gång hamnade jag på Svenssons I Lamhult som ligger på Järntorget. Det är heminredningsbutik så om det är så att du går och letar efter en ny hylla att sätta upp i sovrummet samtidigt som du "tuktar" efter en skit, varför inte slå dina påsar ihop ?

Renlighet: 4 / 10 - Det som drog ner betyget var mest att det fattades toapapper, annars hade det kanske fått en 8:a, det känns inte super fräscht och särskilt "renligt" om man inte kan torka sig i röven om det nu är ens behov.

Utformning: 5 / 10 - För att vara en inredningsbutik så har det misslyckats kopiöst med att inreda denna toalett, en ful, tråkig och jävligt intetsägande tavla samt att de har målat ena väggen lila, eller inte hela utan de har liksom lämnat en "ytterram" som är vit.

Jag må inte vara någon inredningsdesigner men jag skulle kunna få den där toaletten så mycket mer bajsvänlig än den skit de skapat.

Kissvänlighet: 7/10 - För oss med snopp är det väl inget konstigt, för de med något annat så kan det vara lite mer besvärligt att torka sig utan något dasspapper, visst finns handtorkspapperna men inte så jävla skoj ändå.

Bajsvänlighet:
- / 10 - Jag skulle ju haft det jävligt surt efter att man upptäckt att det inte finns något jävla toapapper att torka sig med. Vad gör man ? Annat papper fanns ju att tillgå så det hade väl varit en lösning, en annan hade väl varit att dra till med handen där bak, tvätta den och senare hugga av den ? Eller är det bara jag som brukar göra så ? Asså hade det funnits papper så hade jag kanske satt en 6-7:a för den är trots allt lite "avskiljd" från resten av butiken och den är hyffsat ren så ah...

Helhetsintryck: 4 / 10 - Hade det styrt upp toapapperssituationen så hade betyget varit högre men eftersom det inte fanns något så blir fan det så här. Har man vägarna förbi så varför inte, det är väl det jag har att säga om det hela.

No comments:

Post a Comment