Sunday 8 April 2012

The Bishops Arms...

The Bishops Arms är en trevlig pub med en helt okej toalett, det som är lite "udda" med denna toalett är just storleken på den. Fast den får det att fungera ändå på något jävla sätt.

Renlighet: 6 / 10 - Den är i gott skick, dock är det en hel del papper, i de två ? Soptunnor som finns på toan. Det som stör mig lite dock är just att toaborsten står på en hjöd lite så där "bakom en". Asså står den och "vakar" över mig eller vad handlar det om ? Ah nä asså jag hade varit mer bekväm om den stått på golvet.

Utformning: 5 / 10 - Det den faller på är den gamla och ändå lite äckliga dörr som inte alls passar in i denna facilitet, men det som stör mig mest av allt som vanligt är avsaknaden av just en spegel. Varför envisas de med att inte ha en spegel på toaletter ? Jag fattar inte ?!

Byt ut toalettrullshållaren, tvåldispensern samt pappersdispensern vid handfatet och det kommer bli en helt annan "vibe" på muggen men framför allt gör något åt dörren och dess jävla äckliga guld handtag och sätt upp en spegel för helvete !

Kissvänlighet: 7 / 10 - Det kunde väl ha varit "lite" mer städat och trevligt men finns inget direkt att anmärka på tycker jag.

Bajsvänlighet: 6 / 10 - Det är nästan samma sak här, den där jävla toalettborsten borde stå på golvet och ingen annanstans.

Helhetsintryck: 6 / 10 - Det är en helt okej toa, lite små saker som behöver fixas till och det kommer bli genast mycket bättre och det för en mindre peng. Värd toa att besöka om man behöver göra sina behov.















The Bishops Arms
Järntorget 6
413 04 Göteborg

No comments:

Post a Comment