Wednesday 30 May 2012

Inte Sveriges Godaste Hamburgare Men Schyssta Toaletter...

Finns inte mycket att säga utan att de gånger jag har varit där har det varit okej service, även om vissa haft lite svårt med mina beställningar, hur som det är bara att hugga in det som verkligen gäller här !

Renlighet: 9 / 10 - Städat och fint var det här finns verkligen inget att anmärka på, det som fattats var att det hade varit lite "vattenpölar" från städningen och att det luktat lavendel typ, inte för att jag är jätte förtjust i dofter så sätt men ah ni fattar säker.

Utformning: 8 / 10 - Det är nytt och fräscht, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att själv stället är hyffsat nytt. Har fortfarande lite problem med mattborstade toarullshållaren och handtorken, hade passat bättre med något i plast eller dylikt men men det är inte hela världen. Blir lite fundersam över lysröret som känns lite malplacerad och även tvåldispensern känns lite "underlig" även om den doftade helt okej, tvålen alltså. Det jag mest blev sugen på var just att ställa mig på tå på toaletten och trycka till den ljusknapp som sitter nästan uppe i taket. 


Kissvänlighet: 9 / 10 - Finns inget att säga om det här, det är svårt att få det bättre. Jag vet inte riktigt vad det skulle vara men att ge det 10 / 10 känns också fel på något sätt för så jävla perfekt kändes det inte.

Bajsvänlighet: 7 / 10 - Det som stör mig här är det billiga toapappret och det är väl det enda, asså allt annat må vara bra, det är lite "avskiljt" från resten av restaurangen och så men jävla pappret är fan viktigt.

Helhetsintryck: 8 / 10 - Finns inte mycket "dåligt" att gå in här och jag skulle verkligen inte tveka en sekund igen om jag behövde gå, precis som läget var när jag besökte den. Visste inte exakt hur långt jag skulle upp längs Heden och det började redan vara lite "små panik", tog en chansning och hoppades att de inte var så snåla som Mc Donalds brukar vara. När du ändå är där så ta dig en burgare. Max brukar vara ganska schyssta, de har goa dipper.


Max
Gunnar Grens Plats 1
411 40 Göteborg




No comments:

Post a Comment