Monday 23 January 2012

Danilo & 100.000 Tyska Läderbögar...

Har varit lite "frånvarande" det senaste och ber om ursäkt för det. Skall försöka bättra mig. Första recensionen blir på Danilo, restaurangen på SF Bergakungen.

Renlighet: 7 / 10 - Det var "lite skit i hörnen" som kanske skulle varit bortstädade samt en jävla pappmugg från deras lilla "snaskförsäljning", hur fan den hade kommit dit är en bra fråga.

Utformning: 4 / 10 - Var egentligen inget direkt fel med designen om man bara bortsett från att taket i toan bestod av endast en jävla stor spegel samt att golvbiten under toan och handfatet också bestod av något liknande så man verkligen kunde ha den fulla upplevelsen att se sig själv sitta och kräma från alla jävla håll och kanter.Fast det är väl ändå inte det sjukaste, det är just de faktum att i

den heltäckande spegeln som är vi urinoarerna har någon form av rörelsedetektor som gör att så fort du går förbi eller står där vid så spelas det upp en kort filmsekvens i spegeln. På någon argsint stirrande tysk läderbög.

Kissvänlighet
(Pissoar): 4 / 10 - Jag var ju inte där och gjorde mina behov men med tanke på att jag håll på att skita på mig när jag bara gick förbi den jävla filmsekvensen så kan jag tänka mig på hur man reagerar ifall den dyker upp precis när man dragit ut schnalen och plötsligt dyker det upp en tysk läderbög från ingenstans, jag kan lova att den

välriktade strålen kommer gå någon helt annanstans och har du otur, eller snarare någon annan, så kommer du inte bara kissa ner dig själv utan också din "pissoarpartner".

Kissvänlighet:
4/10 - I detta fall så vet jag fan inte vad som är värst, stå upp eller sitta ned. Asså oavsett så kommer du utan tvekan få en glimt av dig själv ståendes eller sittandes medan du utför dina lättare behov.

Bajsvänglighet: 4/10 - Det är samma visa här, asså de jävla speglarna i taket och golvet är fan läskiga, punkt slut ! Det som tar för den hela upplevelsen är väl att den är "relativt" avsides från restaurangen, även om jag skulle föredra ännu tydligare "avskiljning" mellan toa och bespisning.

Helhetsintryck: 6 / 10 - Måste ändå säga att det var fräscht och var städat och bortser man från speglarna och den tyska läderbögen så var det riktigt bra där.

I övrigt så måste jag säga att, har du inte ätit där tidigare, beställ bord och se en film, lovar att de är fan värt pengarna. Maten i alla fall...

Detta blev den 10:e toaletten som kom in på kartan, skall så klart firas med en bajs.

No comments:

Post a Comment