Thursday 29 September 2011

Ballroom (Den Utan Toaborste)...

Ballroom Henriksberg är väl inte direkt den mest välskötta lokalen jag har varit i. Golven borde brytas upp och bytas ut för de sviktar ganska gött när man går på de och den är jävligt underligt planerad men nog om lokalen i sig, över till toaletterna.

Den ena toaletten hade inget lås och gick inte ens att stänga till ordentligt typ vilket gjorde det lite små riskabelt att sätta sig där. Detta gjorde att jag valde en annan toalett om den var särskilt mer inbjudande är väl frågan.

Renlighet: - / 10 - Jag har varit på fräschare toaletter i mina dagar. Det första man möts är en halvuppäten spegel och en överfylld papperskorg som återfinns på sletna skoltoaletter, en sån där äcklig vit trådkorg. Det ligger toapapper lite över allt på golvet och sölar, förstår att det kan vara svårt att hålla igång men vafan...

* Insåg när jag skrev denna text att toalettfanskapet saknar en toaborste,
betyget gick genast från en 4:a till ett sträck.

Utformning: 4 / 10 - Kaklet i sig är väl helt okej satt men de har missat lite med att sätta några jävla kakelbitar med kustmotiv vid toa som känns bara så fel sen så har de fått in några fula jävla takpanelskivor i taket som man bara vill spy över. Dessutom har de ganska misslyckat försökt måla över klotter med vit färg och det blir bara skit av allt ihopa. Samma sak är det med dörren, byt ut skiten eller måla om hela dörren.

Kissvänlighet: 4 / 10 - Man kan vara här men man känner ju inte direkt för att sitta en längre stund och begrunda de stora frågorna kring livets uppkomst. Det känns som man har pissat i urinoarer som har strålat ur sig mer värme än den här toan.

 













Bajsvänlighet: - / 10 - Som sagt jag tänker fan inte sitta här ett längre tag, det är ju inte direkt jätte inbjudande må jag säga. Skulle jag vara på stället och behöva ta en skit så visst, kläm ut fanskapet fort som fan och sen lämna den.

Problemet som slår mig alldeles i denna stund är att jag ser fan ingen toaborste inne på toaletten (sänkte genast Renligheten från en 4:a till ett sträck) fan hur i helvete skall folk, som jag, städa efter sig ifall man inte ens har möjligheten ?

Fyfan nä här vill jag fan inte sätta mig och skita, jävlar va äckligt ! 

Helhetsintryck: 2 / 10 - Den där jävla toaborsten som inte existerar stör mig något fruktansvärt. Det är så mycket som bara känns fel med toaletten, jag skulle föreslå att blås ut hela undervåningen och bygg om skiten för det är inte fräscht någonstans.


No comments:

Post a Comment