Sunday 25 September 2011

Jag Har Lyckats...

Asså något jag gått och drömt om ett bra tag nu har ju varit verklighet ganska länga kan jag tänka mig men jag har inte insett det förens idag. Jag har seriöst skapat en Toakarta över Göteborg och jag kan använda mig av den i realtid i mobilen och den finns tillgänglig för alla. Det är helt fantastiskt ! Jag är så jävla lycklig.


Visa Toaletter I Göteborg på en större karta

Det kanske må kännas som en "bagatell" för många och helt ointressant men vafan ! Detta kommer att tillåta dig hitta en toalett när du som bäst behöver den. Visst så kanske man "känner till" vart några finns och vart man kan komma undan med att gå in och kissa lite snabbt utan att behöva pröjsa 5 kr eller beställa något på stället men denna kommer ju tillåta dig att gå in på en toalett som förhoppningsvis brukar vara fräsch och som man vet är tillgänglig. Detta är för mig helt revolutionerade och ända sedan jag tittade på The Busboy, ett avsnitt i Seinfeld där George, likt ett uppslagsvärk slänger ur sig vart man kan hitta de bästa toaletterna i stan beroende vart man är. Ända sedan dess har jag varit fascinerad och velat försöka framställa något liknande.


Nu kanske det inte har varit en konstant dröm för mig men den har funnits där och den har bara blivit starkare ända sedan jag fick för mig att verkligen börja recensera toaletter, allt i syfte att försöka bygga upp någon slags databas över stans toaletter. Vilket jag nu känner att jag verkligen lyckats göra.

No comments:

Post a Comment